tirsdag 8. juni 2010

Bakgrunn for blogging

 

Jeg har kjempet for Peter sine rettigheter i 4 år. Vi har i dag gode ordninger som gjør hverdagen til Peter og meg så normal som mulig. Nå har jeg tid og lyst til å kjempe for andre foreldre og deres barn med nedsatt funksjonsevne. Jeg vil kjempe for og sammen med dere. Jeg vil redusere gapet mellom å ha rett og få rett for alle foreldre til barn med nedsatt funksjonsevne. Og der det er hull i lovverket vil jeg kjempe for at lovgiver vedtar nye rettigheter for barn med nedsatt funksjonsevne. I denne bloggen kommer jeg til å dele mine erfaringer og forhåpentligvis komme med noen fornuftige tanker om hvordan foreldre kan få barnet sine rettigheter. Dersom dere har spørsmål eller trenger help: Skriv til meg og jeg skal svare så godt jeg kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar